فهرست مطالب
اعضای گروه
علوم تربیتی
نام دانشکده:
دانشکده علوم انساني
گروه آموزشی:
علوم تربیتی
وضعیت همکاری:
فعال
شماره اتاق:
پست الکترونیک:
تلفن محل کار:
مقالات ژورنالی
- Design and Validating a Framework of High-School Crisis-Management Curriculum (The Case of Covid-19 Crisis)
- University of Tehran, College of Farabi
- اسيب شناسي فعاليت هاي پرورشي سازمان اموزش وپرورش شهر قم در دوره متوسطه اول بر اساس عناصر نه گانه كلاين و ارائه راهكاري براي بهبود ان
- پژوهش در مسائل تعليم و تربيت اسلامي- علوم انساني سابق
- بررسي ميزان اشنايي و بكارگيري تدريس معكوس در اعضاي هيات علمي دانشگاه شاهد
- پژوهش هاي اموزش و يادگيري- تربيت و اجتماع سابق- دانشور رفتار سابق-دانشور سابق
- ارزيابي شبكه دانش اموزي شاد با رويكرد SWOTبه منظور ارائه راهبردهايي جهت بهبود برنامه درسي دوره اول متوسطه
- چشم انداز برنامه درسي و اموزش
- شناسايي چارچوب نظري مولفه هاي برنامه درسي كنجكاو محور و تحليل جايگاه ان در اسناد بالا دستي اموزش و پرورش ايران
- مطالعات برنامه درسي
- تبيين چارچوب مفهومي ابعاد و مولفه هاي برنامه درسي كنجكاوانه و بررسي ميزان انطباق محتواي برنامه درسي دوره ابتدايي با ان
- نواوري هاي اموزشي
- ارزيابي وضعيت موجود سامانه اموزش الكترونيكي دانشگاه شاهد در دوران كرونا از ديد اساتيد و دانشجويان
- چشم انداز برنامه درسي و اموزش
- تحليل محتواي كتابهاي درسي دوره ابتدايي به لحاظ ميزان توجه به ابعاد زيبايي شناسي با تاكيد بر زيبايي هاي قراني
- مسائل کاربردي تعليم و تربيت اسلامي
- شناسايي مولفه هاي نظام توسعه شايستگي معلمان دوره متوسطه از ديدگاه خبرگان
- پژوهش هاي اموزش و يادگيري- تربيت و اجتماع سابق- دانشور رفتار سابق-دانشور سابق
- شناسايي و اعتباربخشي چارچوب نظري برنامه درسي پژوهش محور و تحليل ان در محتواي علوم تجربي پايه ششم ابتدايي
- تفکر و کودک
- تبيين مولفه ها و خرده مولفه هاي حقوق بشر و تعيين جايگاه ان در اسناد بالادستي اموزش وپرورش ايران
- پژوهش در مسائل تعليم و تربيت اسلامي- علوم انساني سابق
- ميزان درگيري اسناد بالادستي اموزش و پرورش ايران با مولفه هاي برنامهدرسي معنوي
- اسلام و پژوهش هاي تربيتي
- تبيين مولفه هاي تمدن نوين اسلامي موردنظر مقام معظم رهبري و تحليل جايگاه ان در اسناد بالادستي اموزش وپرورش ايران
- پژوهش در مسائل تعليم و تربيت اسلامي- علوم انساني سابق
- تحليل رابطه معنويت در كار و كيفيت زندگي كاري معلمان دوره متوسطه(مورد مطالعه :معلمان شهر قم)
- پژوهش در مسائل تعليم و تربيت اسلامي- علوم انساني سابق
- شناسايي شايستگي هاي اصلي معلمان دوره متوسطه از ديدگاه خبرگان تعليم و تربيت
- مطالعات اموزشي و اموزشگاهي
- شناسايي شايستگي هاي ارتباطي معلمان دوره متوسطه
- RELIGACION- REVISTA DE CIENCIAS SOCIALES Y HUMANIDADES
- تحليل رابطة توسعة شايستگي حرفهاي معلمان دورة متوسطه با اثربخشي انان در فرايند ياددهي- يادگيري دانش اموزان
- راهبردهاي نوين تربيت معلمان
- پيش بيني رفتار شهروندي سازماني معلمان بر اساس هوش فرهنگي و مديريت تعارض
- مديريت فرهنگ سازماني -فرهنگ مديريت سابق
مقالات کنفرانسی
- بررسي چگونگي نقش فعاليت هاي فوق برنامه در تقويت برنامه درسي رسمي از ديدگاه معلمان دوره اول متوسطه
- دانشگاه فرهنگيان
- شناسايي مولفه هاي آموزش سواد رسانه اي و تحليل جايگاه آن در اسناد بالادستي آموزش و پرورش
- سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي
- تبيين چارچوب مفهومي ابعاد و مولفه هاي برنامه درسي كنجكاوانه و بررسي ميزان انطباق محتواي برنامه درسي دوره ابتدايي ايران با آن
- سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي
- تبيين شاخص هاي تحول اسلامي از منظر مقام معظم رهبري و نقش ان در شکل گيري تمدن نوين اسلامي
- چهارمين همايش ملي تمدن نوين اسلامي
- تحليل رابطه باورهاي ديني معلمان با شکل گيري سبک زندگي اسلامي دانش اموزان دوره متوسطه
- چهارمين همايش ملي تمدن نوين اسلامي
- تبيين عناصر نه گانه برنامه درسي تربيت اخلاقي دوره پيش دبستاني با نظر به ارائ تربيتي کمينوس
- شانزدهمين همايش ملي برنامه درسي ايران
- تحليل رابطه بين رفتار شهروندي سازماني و سرمايه اجتماعي سازماني(مورد مطالعه کارکنان دانشگاه علوم انتظامي)
- همايش ملي سر مايه اجتماعي و امنيت
- بررسي تطبيقي شايستگي حرفه اي معلمان در نظام تربيت معلم در کشورهاي ژاپن، المان و ايران
- چهارمين همايش ملي تربيت معلم ايران
- بررسي تحليل ضرورت و ماهيت ميان رشته اي بودن برنامه هاي درسي در نظام تربيت معلم
- چهارمين همايش ملي تربيت معلم ايران
- تحقق دانشگاه کارافرين؛ حلقه مفقوده در سياست گذاري نظام اموزشي عالي کشور
- اولين همايش سياستگذاري در اموزش عالي
- تبيين مولفه هاي حقوق بشر و تحليل جايگاه ان در اسناد بالادستي اموزش و پرورش ايران
- پانزدهمين همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران- تربيت شهروندي، چيستي، چرايي و چگونگي
- تبيين مولفههاي حقوق بشر و تحليل جايگاه ان در اسناد بالادستي اموزش و پرورش ايران
- پانزدهمين همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران- تربيت شهروندي، چيستي، چرايي و چگونگي
- تبيين مولفه هاي تمدن نوين اسلامي از منظر مقام معظم رهبري و تحليل جايگاه ان در اسناد بالادستي اموزش و پرورش
- سومين همايش ملي تمدن نوين اسلامي
- تحول در نظام تربيت معلم از طريق اسناد بالادستي نظام اموزش و پرورش :پيش نيازي براي تحول در اموزش علوم انساني
- همايش ملي تحول در علوم انساني از ديدگاه ايت اله خامنه اي
- ارزشيابي کارايي دروني برنامه درسي دوره کارشناسي ارشد حقوق خصوصي از ديدگاه دانشجويان و اعضاي هيات علمي پرديس فارابي دانشگاه تهران
- چهارمين کنفرانس جهاني و اولين کنفرانس ملس پژوهش هاي نوين ايران و جهان در روانشناسي و علوم تربيتي، حقوق و علوم اجتماعي
- تغيير برنامه درسي دانشگاهي به برنامه درسي ميان رشته اي و نقش ان در افزايش كيفيت نظام دانشگاهي ايران
- يازدهمين همايش ملي ارزيابي كيفيت در نظام هاي داتشگاهي
- ارزشيابي كيفيت برنامه درسي دانشگاهي : (مورد مطالعه: برنامه درسي مقطع كارشناسي ارشد حقوق جزا و جرم شناسي)
- يازدهمين همايش ملي ارزيابي كيفيت در نظام هاي داتشگاهي
- تغيير برنامه درسي دانشگاهي به برنامه درسي ميان رشته اي و نقش ان در افزايش کيفيت نظام دانشگاهي ايران
- يازدهمين همايش ملي ارزيابي کيفيت در نظام هاي داتشگاهي
- ارزشيابي کيفيت برنامه درسي دانشگاهي : (مورد مطالعه: برنامه درسي مقطع کارشناسي ارشد حقوق جزا و جرم شناسي)
- يازدهمين همايش ملي ارزيابي کيفيت در نظام هاي داتشگاهي
- تحليل اهميت و جايگاه ميان رشته اي تعليم و تربيت در تمدن اسلامي
- کنفرانس بين المللي علمي پژوهشي مناسبات علوم انساني و تمدن اسلامي
- تحليل سند تحول بنيادين اموزش و پرورش از نظر ميزان اهميت به مولفه هاي شايستگي معلمان
- دومين همايش ملي تربيت معلم
- ارزشيابي كارايي دروني برنامه درسي دوره كارشناسي ارشد حقوق خصوصي از ديدگاه دانشجويان و اعضاي هيات علمي پرديس فارابي دانشگاه تهران
- چهارمين كنفرانس جهاني و اولين كنفرانس ملس پژوهش هاي نوين ايران و جهان در روانشناسي و علوم تربيتي، حقوق و علوم اجتماعي
- بررسي تطبيقي شايستگي حرفه اي معلمان در نظام تربيت معلم در كشورهاي ژاپن، المان و ايران
- چهارمين همايش ملي تربيت معلم ايران
- تحليل رابطه بين رفتار شهروندي سازماني و سرمايه اجتماعي سازماني(مورد مطالعه كاركنان دانشگاه علوم انتظامي)
- همايش ملي سر مايه اجتماعي و امنيت
- تبيين شاخص هاي تحول اسلامي از منظر مقام معظم رهبري و نقش ان در شكل گيري تمدن نوين اسلامي
- چهارمين همايش ملي تمدن نوين اسلامي
- تحليل رابطه باورهاي ديني معلمان با شكل گيري سبك زندگي اسلامي دانش اموزان دوره متوسطه
- چهارمين همايش ملي تمدن نوين اسلامي
پایان نامه ها
- بررسي نقش فعاليت هاي فوق برنامه در تقويت برنامه درسي رسمي از ديدگاه معلمان دوره اول متوسطه
- زهرا محمودنياخطير 1400/11/12 محسن دیبائی صابر (استاد راهنما 1)
- اسيبشناسي برنامه درسي کار و فناوري در دوره متوسطه اول و ارائه راهکارهايي براي بهبود ان در سال تحصيلي 99 – 98 شهر تهران
- نگين نعمتي يوشانلوئي 1400/11/12 محسن دیبائی صابر (استاد راهنما 1)
- تحليل محتواي کتاب هاي دوره دوم ابتدايي بر اساس مهارت هاي حل مساله جان ديوئي
- مرضيه عرب 1400/11/12 محسن دیبائی صابر (استاد راهنما 1)
- ارزيابي شبکه دانش اموزي شاد با رويکرد SWOTبه منظور ارائه راهبردهايي جهت بهبود برنامه درسي دوره اول متوسطه
- اکرم باشتني 1400/08/30 محسن دیبائی صابر (استاد راهنما 1)
- ارزيابي وضعيت موجود سامانه اموزش الکترونيکي دانشگاه شاهد در دوران کرونا از ديد اساتيد و دانشجويان
- ريحانه سيفي 1400/06/17 محسن دیبائی صابر (استاد راهنما 1)
- شناسايي مولفه ها و خرده مولفه هاي برنامه درسي اينده پژوهانه و تحليل جايگاه ان در اسناد بالا دستي اموزش و پرورش
- محسن فلاحتداري 1399/11/20 محسن دیبائی صابر (استاد راهنما 1)
- شناسايي مولفههاي اموزش سواد رسانهاي و تحليل جايگاه ان در اسناد بالادستي اموزش و پرورش
- حميدرضا تاجي 1399/11/20 محسن دیبائی صابر (استاد راهنما 1)
- تبيين عناصر برنامه درسي دوره دبستان بر اساس ارا تربيتي کمينوس
- سعيد بيدادكسيمي 1398/11/17 محسن دیبائی صابر (استاد راهنما 1)
- شناسايي مختصات برنامه درسي پژوهش محور و تعيين ميزان انطباق ان با محتواي کتاب علوم پايه ششم ابتدايي
- عباس ايزد 1398/11/07 محسن دیبائی صابر (استاد راهنما 1)
- بررسي ميزان اشنايي اعضا هيات علمي دانشگاه شاهد با تدريس معکوس در اموزش عالي و راهکارهاي عملي تحقق ان
- سمانه اذرنيا 1398/06/17 محسن دیبائی صابر (استاد راهنما 1)
- شناسايي و اولويت بندي مولفه هاي شايستگي حرفه اي دبيران متوسطه دوم از ديدگاه دبيران و دانش اموزان
- مريم دريانوش 1397/06/21 محسن دیبائی صابر (استاد راهنما 1)